OT: VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxy?

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Pátek Srpen 20 09:20:05 CEST 2004

Mozna to bude lepsi když to napisete po lopate. Třeba to pochopim, lepe.
Byl bych za to moc vdecen, protože ja myslel, ze prekonat NAT bez tunelu
proste nejde. A ono asi ano.

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz