OT: VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxi?

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Pátek Srpen 20 11:47:53 CEST 2004

Jak já bych si to rád udělal, ale jak už tu píšu po několikate ja na ten
NAT server nemam pristup. Takze tem tunel asi neudelam, pokud to teda
nejde bez toho pristupu, co?

Na www.ipv6.cz je toho tak malo, ze ani nemelo smysl zakladat tuhle
domenu. Vůbec dost lidí mi říká, že když sem za NAT, tak se na mě nikdo z
venku nedostane, pokud nemam pristup na router. A tady na linux, mi zase
lidi rikaj ze to jde:
1) snad pomoci IPv6 tunelu
2) nebo pomoci ssh tunelu (at uz nejakeho dvojteho apod)

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz