OT: VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxi?

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Srpen 20 11:54:40 CEST 2004

On Fri, Aug 20, 2004 at 11:47:53AM +0200, Dominik Škoda wrote:
> Vůbec dost lidí mi říká, že když sem za NAT, tak se na mě nikdo z venku
> nedostane, pokud nemam pristup na router. A tady na linux, mi zase lidi
> rikaj ze to jde:
> 1) snad pomoci IPv6 tunelu
> 2) nebo pomoci ssh tunelu (at uz nejakeho dvojteho apod)
Ok, aj ked mam stale dojem, ze nie som jediny, ktory si nie je isty, ze
rozumie, co chces, pokusim sa objasnit. Priame spojenie skutocne mat nebudes.
Mozes mat vsak nepriame, ktore je z technickeho hladiska inicializovane z
pocitaca spoza nat-u, nie je vsak uplne transparentne a pozaduje dodatocny
software alebo upravu konfiguracie strojov, z ktorych sa tam ludia maju
napajat.

Teda vlastne maju pravdu vsetci: priame spojenie nejde, mozes pouzit tunel,
ale ten musi vediet pouzit aj druha strana, ak to vsak zvladne, bude to
funkcne porovnatelne.

>     S pozdravem D. Škoda
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!