VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxi? - Kompletni popsani problemu

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Pátek Srpen 20 12:44:19 CEST 2004

Dobra, napisu to tu kopletne snad srozumitelne:

Jsem za NAT mam vnitrni IP, na NAT (router) nemam zadny pristup. ISP mi v
tomto smeru nevyjde vstric. Mam nejakou moznost jak se *z
venci/internetu* pripojit *na to PC za NATem*? IMHO ja myslim, ze ne. Ale
uz mi tu několik lidi navrhovalo reseni:
1) tunel přes IPv6 od Dana Dan Ohnesorga
2) potom jsem sam navrhoval něco jako "VNC proxy" nekde na netu, která by
zajistovala komunikaci, ale to asi neexistuje
3) potom tu je nejake reseni od Lubora Kaciana: ssh -R
5900:<IP-adresa-PC-v-praci>:5900  IP_mojho-PC-DOMA BTW:je to nejake
zmatene, takze please ještě dovysvetlit.
4) potom reseni Petra Stehlika: zalogovat z domu do prace, a potom se z
prace zalogovat zpet domu

No, a pak abych se v tom vyznal :-) Nejdrive bych chtel vyradti ty
reseni, které nesplnuji tu podminku co pisu na zacatku. A potom bych
poprosil autory těchto reseni o blizsi vyjadreni ci odkazani na rozumne
zdroje (ne 10strankovy anglicky manual). No dekuji vsem co se ucastni
diskuse, snad z toho něco bude.

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz