VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxi? - Kompletni popsani problemu

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pátek Srpen 20 13:00:52 CEST 2004

> Dobra, napisu to tu kopletne snad srozumitelne:
>
> Jsem za NAT mam vnitrni IP, na NAT (router) nemam zadny
> pristup. ISP mi v tomto smeru nevyjde vstric. Mam nejakou
> moznost jak se *z
> venci/internetu* pripojit *na to PC za NATem*? IMHO ja
> myslim, ze ne.

Mam pocit, ze jste nepochopil, co vam navrhuji kolegove. Trosku mam pocit,
ze vam nedochazi problematika. Tak to zkusim popsat trosku zjednodusene na
prikladu odjinud. Sorry za zjednoduseni, ale obrazek byste si snad mohl
udelat, jak to muze fungovat. Jestli jsem to nepochopil ja, tak se omlouvam
za blbej priklad. :-)
Predstavte si velkou firmu, ze ktere jezdi kamiony do sveta. Ven z vratnice
se dostane kazdy kamion, ale dovnitr pusti jen kamiony, ktere maji
orazitkovanou propustku z firmy ven. A vy ted potrebujete zajizdet do firmy
se svoji Felicii. Vratny je neustupny, nepusti vas tam. Takze nechate jezdit
ty kamiony z firmy k vam domu a kdyz dojede k vam, tak do toho kamionu
nacpete vasi felicii. A jelikoz kamion ma razitko, tak se dostane do vasi
firmy, kde vylozi tu felicii a vy sni muzete jezdit po firme. A az zase
budete s ni chtit domu, tak ji nalozite do toho kamionu a odvezete domu.
Je to trochu srozumitelne?
Mimochodem, realvnc na woknech umi delat to, ze server konektuje klienta.
Mozna by to slo taky nejak zapojit.

TNX