VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxi? - Kompletni popsani problemu

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Pátek Srpen 20 13:45:25 CEST 2004

No dekuji vam Vsem. Jak uz někdo napsal je cas abych se v tom pohrabal
sam. Me porad nebylo jasny jestli tu neprehlizite to ze nemam pristup na
NAT..., protože me fakt hooodne lidi tvrdilo, ze to nejde apod. BTW:
pokud by mel někdo zájem mi pomoct ci odkazat na nejakou dokumentaci, tak
at mi napise mail, bude jen vitam. Ještě jednou dekuji.

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz