VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxi? - Kompletni popsani problemu

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Pátek Srpen 20 14:33:53 CEST 2004

Reagovat uz jsem nechtel, ale budu:
Jak jsem psal, tak nekde mi rikali nejde to, nebyl to jeden clovek, ale
pomerne dost lidi a dokonce dobře vzdelanych, takze jsem jim duveroval a
na linux na linux.cz rikali jde to. Tak to je potom tezke, to mi verte,
obvzlaste když se v problematice "tunelovani" :-D neorietuji. BTW: mel
jsem tu diskuzi takhle schrnout driv. A bylo by hned jasno.

2Dan Ohnesorg:
No tohle tak nejak tusim také, ale nemuzete mi alespon prozradit přes
koho tohle provest? Tech spolecnosti je vice a nektere, prave dovoluji
jen prime presmerovani IPv4 na IPv6. Ale uz ne metodu přes NAT... --->
Staci mi od Vas jen nazev ;-)
2Jan Houstek:
Takhle jsem si to presne predstavoval, ale do toho mi z jedne strany
cpali, ze to nejde a zdruhe, ze ano a napsali prikaz ssh apod. -> a tomu
jsem moc nerozumel.
2Vlada Macek:
Dik co dodat, taky v to doufam.

D. SKoda