VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxi? - Kompletni popsani problemu

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Srpen 20 16:34:15 CEST 2004

http://www.freenet6.net/

> 2Jan Houstek:
> Takhle jsem si to presne predstavoval, ale do toho mi z jedne strany
> cpali, ze to nejde a zdruhe, ze ano a napsali prikaz ssh apod. -> a tomu
> jsem moc nerozumel.

;-) To je normalni, zalezi na tom jaky OS pouziva ten kdo odpovida, je zcela
jiste, ze s mnoha OS neuspejete a ti co je pouzivaji ani netusi, ze jine OS
neco takoveho maji vyreseno od nepameti.

zdravim
dan