DNS-forwarders

Pavel konfl na tiscali.cz
Pátek Srpen 20 17:03:15 CEST 2004

Zdravim, mam problem s forwardovanim v DNS serveru. Vnitrni jmena
na IP preklada, neznama jmena ale nechce forwardovat do internetu.
Konfiguraci a nastaveni mam prevzate z RH9, kde mi to chodi, ale
v Gentoo 2.6.7 ne. V /etc/bind/named.conf v sekci options mam krom
jineho :
forwarders {
195.146.99.4;195.146.100.5;195.146.100.100;
};
V logu mam tyto hlasky, asi to s tim souvisi :
kernel: process `named' is using obsolete setsockopt SO_BSDCOMPAT
kernel: process `host' is using obsolete setsockopt SO_BSDCOMPAT
Zkousel jsem hledat na netu (CZ), ale pouze, ze se to musi zadat
do forwarders, coz mam.
Nesetkal se nekdo s timto, nevi nekdo, jak to vyresit? Diky.