DNS-forwarders

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Pátek Srpen 20 19:16:21 CEST 2004

Pavel napsal(a):
> Zdravim, mam problem s forwardovanim v DNS serveru. Vnitrni jmena
> na IP preklada, neznama jmena ale nechce forwardovat do internetu.
> Konfiguraci a nastaveni mam prevzate z RH9, kde mi to chodi, ale
> v Gentoo 2.6.7 ne. V /etc/bind/named.conf v sekci options mam krom
> jineho :
> forwarders {
> 195.146.99.4;195.146.100.5;195.146.100.100;
> };
> V logu mam tyto hlasky, asi to s tim souvisi :
> kernel: process `named' is using obsolete setsockopt SO_BSDCOMPAT
> [...]

Já mám na začátku:

options {
         directory "/var/named";
         /*
          * If there is a firewall between you and nameservers you want
          * to talk to, you might need to uncomment the query-source
          * directive below.  Previous versions of BIND always asked
          * questions using port 53, but BIND 8.1 uses an unprivileged
          * port by default.
          */
         // query-source address * port 53;
         forwarders {
             192.168.1.254;
         };
         forward only;
};

Je to sice na FC2 ale mělo by to být ono i na jiné distribuci
Nechybí vám někde středník a nebo nějaká taková drobnost v konfiguráku.

|            Petr ©obáň                  |
|    ICQ    179223500                    |

Daląí informace o konferenci Linux