Totalni zatuhnuti..

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Srpen 21 07:16:18 CEST 2004

emtom na seznam.cz wrote:
> Na ten stroj nejde ani ping ani se prihlasit pres SSH. Neodpovidaji mi ani
> LED diodky na klavesnici napr. na zmacknuti Caps Lock nebo Num Lock.

to vypada na hw

> Stroj netuhne, tedy krome teto operace. Jelikoz je to znackovy stroj HP
> ProLiant ml150, tak bych zavadu hardwaru vyloucil. Nastaveni SCSI radice
> sem nechal implicitni.

na znacky neverte...

Pustte na to nejaky zahorovaci test (burnBX a spol, dohromady je to
myslim cpuburn ci burncpu?), test pameti, prvocisla, paralelni preklad
10 kernelu najednou a jejich binarni srovnani, nechejte pokourit disku
pres dd a ofset a pod.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!