Totalni zatuhnuti..

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Srpen 21 11:59:11 CEST 2004

On Fri, Aug 20, 2004 at 10:25:59PM +0000, emtom na seznam.cz wrote:
> Jinak presne nevim co jste myslel tim zastavit SRDB.

Stopnout databázi, pokud trváte na tom, že ji budete zálohovat
kopírováním. Kdybyste se podíval na ten odkaz, který jsem vám psal, jsou
tam srozumitelně popsány důvody, proč je to nutné. Vhodnější ale
samozřejmě je zálohovat odpovídajícím nástrojem příslušné databáze a ne
kopírováním souboru.

SŘBD = systém řízení báze dat = database management system = DBMS

> Jelikoz je to znackovy stroj HP ProLiant ml150, tak bych zavadu
> hardwaru vyloucil.

To je velmi optimistický pohled na svět. Řekl bych až nezdravě
optimistický. Jak se podle vás pozná ta hranice značek, u kterých ještě
mohou nastat chyby HW, a těch, u kterých už je to vyloučeno?

							  Michal Kubeček