XWindow a vice monitoru trosku jinak...

Oak oak.brno na seznam.cz
Sobota Srpen 21 12:43:36 CEST 2004

--
Dobrý den,

no já bych zkusil otevřít konfigurák ("/etc/X11/XF86Config" apod.) a prohodit
definice monitorů ([0] a [1]). Nebo ještě jednodušší by mohlo být přidat za
všechny definice vztahující se k dotykovadýlku [1], ale to nevím jestli bude
fungovat, bude-li [0] chybět... Jenom nápad...
GUI utility, včetně YaSTu jsou na to někdy dost hloupý :-)), i když mám jinak
YaST rád.

Zdraví,

Oak