XWindow a vice monitoru trosku jinak...

Čtvrtek Srpen 19 00:56:52 CEST 2004

On Mon, 16 Aug 2004, David 'ILICZ' Klementa wrote:

> Touchscreen jsem sice "rozchodil", ale zpusobem takovym, ze kdy jsem
> sahnul na touchscreen (== sekundarni monitor), kurzor mi poslusne skocil
> na odpovidajici misto na PRIMARNIM monitoru... nebyl jsem schopny to
> nejako rozchodit, aby to behalo jak ma... Jen tak pro zajimavost, mate
> nekdo nejaky grif?

Nastavit touchscreen jako primarni monitor a CRT jako sekundarni?

Nebo se pohrabat v X serveru a naucit ho, aby souradnice z touchscreenu
bral relativne k sekundarnimu monitoru. Jako jake zarizeni je vubec ten
touchscreen X serverem vniman? Nelze tomu zarizeni neco takoveho normalne
nastavit v konfiguraci?