RE: OT: VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxi? - Podekovani a doplneni pro ostatní.

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Sobota Srpen 21 20:36:16 CEST 2004

Lidi omlouvam se jak jsem se choval, precetl jsem si clanek na
www.linuxsoft.cz, který napsal Jan Houstek. A musim rict perfrkni clanek.
Ale prece jenom jsem mel problemy, sice ne na moji strane, ale u toho
vzdaleneho verejneho PC. Napisu to sem, protože jak jsem hledal, tak to
ještě v zadne české konvy nebylo. Muze se stat, ze pripojeni vam bude v
pohode fungovat z vzdaleneho PC přes localhost, ale ne z venku s
internetu. No zaprve zkontrolovat jestli je port povolen v FW, to mi bylo
jasny, ale potom je taky potreba v /etc/ssh/sshd_config odkomentovat a
povolit polozku Gatewayports. Tedy: Gatewayports yes. A pak to funguje
jako po masle ;-) Dik, vsem i když to se mnou bylo asi tezky.

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz