problemy s mozillou

Matejcek Petr konference na crhov.komfi.cz
Pondělí Srpen 23 07:59:43 CEST 2004

rekl bych ze je to chyba mozilly  zlobi mi to take jak v mozille tak v
thunderbirdu  nejde o to ze by maily zmizely  jen se neozbrazi. mam imap
ucet a kdyz se na nej podivam pres prohlizec tak tam ty maily jsou,
proste je mozilla jen nezobrazi
bohuzel jak odstranit jsem zatim neprisel  a take budu vdecny za kazdy
napad

PM