problemy s mozillou - VYRESENO

pat pat na xvalheru.org
Pondělí Srpen 23 10:08:44 CEST 2004

Ahoj,

diky vsem za napady. Problem byl nasledujici. Vytvoril jsem si folder "Others"
a Mozilla vygenerovala na fs adresar "Others" misto toho, aby vygenerovala
soubor s nazvem "Others". Resenim je tudiz vytvorit prazdy soubor s nazvem
"Others" a pred tim prejmenovat adresar na "Others.sbd". Potom to funguje
normalne.

Jen podotknu, ze jsem do folderu Others nevkladal e-maily, ale presunul jsem
tam jine slozky, takze jsem nastesti neprisel o data ... ufff.

     Pat

On Mon, 23 Aug 2004 07:59:43 +0200, Matejcek Petr wrote