OpenOffice.org a vyhlazovani fontu na terminalu

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Pondělí Srpen 23 12:36:03 CEST 2004

Roman DAVID wrote:

>Zdravim ve spolek,
>
>mohl by mi nekdo poradit, jak vyresit, aby OOo vyhlazoval pismo
>i na bezdiskovych X-terminalech ?
>
>V Gnome i KDE vyhlazovani normalne funguje (i na X-terminalu).
>Kdyz se prihlasim lokalne na X-app-serveru, tak OOo
>pismo vyhlazuje, kdyz se prihlasim z bezdiskoveho terminalu,
>fonty prestanou byt vyhlazovane (i v menu OOo).
>
>Problem je ten, ze text napsany bez vyhlazovani je ve finale
>jinak formatovany, nez text vyhlazovany (zabere jiny pocet stran).

Rekl bych, ze je to zrale na bugreport. Text se ma formatovat podle
metriky fontu a ne podle antialiasingu. Takhle je to podobne jako v MS
Wordu, kdyz vyberete jinou tiskarnu, tak se vam text preformatuje. Grrr.
Zlaty PagePro z Amigy. :)

Libor