OpenOffice.org a vyhlazovani fontu na terminalu

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pondělí Srpen 23 13:20:09 CEST 2004

Zdenek Prchal wrote:

> Vzdycky jsem se domnival, ze vyhlazovani pisma je ciste zalezitost
> zobrazeni, tj. nemeni metriky pisma a neni tedy duvod pro odlisne
> formatovani. Spis si myslim, ze ty X-terminaly pouzivaji uplne
> jine pismo (jiny fontserver) a proto je text jinak zformatovany.

No to jsme nakousli zrovna tema (fonty & spol.) ktere me uz delsi
dobu pekne zveda ze zidle.

Zpet k veci. Je zcela mozne, ze OOo nenaslo nejaky font, a pokusil
se o nejakou substituci fontu. To by vysvetlovalo vyse uvedeny efekt.

Je pravda, ze lokalni X-ka na serveru berou fonty primo z disku
a terminaly z fontserveru, ovsem ten fontserver bezi primo na shodnem
stroji a cesty k fontum pro fontserver jsou skodne s konfiguraci
lokalnich (serverovych) X.

Stejne mi pripada, ze nektere aplikace na fonty z fontserveru kaslou.
(Projevuje se to tak, ze kazda app ma jinou nabidku fontu).

Roman DAVID