Heslo root

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Srpen 23 17:05:41 CEST 2004

On Mon, Aug 23, 2004 at 04:09:46PM +0200, Jiri Kulhan wrote:

> Ze by proto, ze pouziva na vsech masinach stejne heslo? Nebo proto, ze
> by si vazne myslel, ze to je nejaka zasadni prekazka? Ci snad proto, ze
> predpokladal, ze ho najmete zpatky, kdyz vas bude chvilku vydirat?
> At tak ci onak, zrejme jste udelali dobre, ze jste se ho zbavili :-)
>
> Jirka

To bych netvrdil. Jsou pripady, kdy bych heslo nevydal z hlavy ani za
nic! Je jich malo a pri predani hesla nekomu uplne cizimu bych odmital
mit nadale zodpovednost za ten stroj.

Navic mam-li nekde roota, staci zmenit heslo na _velmi_ slozite ;-) a to
predat novemu spravci. Priznam se, ze jsem to tak uz dvakrat udelal a
vsichni souhlasne kyvaly hlavou nad peknym heslem ;-).

-- Dalibor Straka