Heslo root

Lubomír Klubus lubomir.klubus na orgrez.cz
Úterý Srpen 24 10:05:23 CEST 2004

Vím že teď píšu asi trochu mimo, ale....
Já jsem se setkal s případem , kdy jsem musel řešit něco na notebooku s
Windows XP,
 od kterého původní "správce" heslo k Administrator neznal.
On totiž standartně "instaloval" systém tak, že k Administrator  si heslo
dal první co ho napadlo,
nikde si ho nepoznačil a pak tam vytvořil normální uživatelský účet s
administrátorskýma právama.
Já to nevěděl a změnil jsem ten účet na Power users a byl pak problém se do
toho notebooku vůbec dostat tak,
abych tam mohl rozchodit síťové služby.

Sehnal jsem si jeden program,
který přepíše při použití určité speciální diskety a instalačního CD k
Windows XP heslo k Administrator na 123456. Pak už to byla hračka....

Ten program se jmenuje Passware a umí toho mnohem víc například odstraňovat
hesla ze ZIP, RAR...

S pozdravem Lubomír Klubus