Apache a pristupova prava

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Srpen 24 14:00:44 CEST 2004

	Mam takovy fakt blby dotaz - summary je: Jak vlastne funguje
rizeni pristupu v Apache?

	Detailnejsi popis: Po upgradu 1.3.29 -> 1.3.31 se stejnou konfiguraci
mi server vsude hlasi 403 Forbidden. Kdyz jsem to zkoumal bliz, zjistil jsem,
ze vlastne vubec nevim, jak se ta prava vyhodnocuji a nejsem schopen
to z dokumentace vycist. Moje konfigurace (nepsal jsem ja, jen jsem to
zdedil a ted zjistuju co to vlastne dela) obsahuje rizeni pristupu uvnitr
nekolika <Directory>, <Files> a <FilesMatch> (mozna i <Location>),
nekdy omezene na HTTP metody pomoci <Limit>.

	Zpracovani techto sekci je popsano na
http://httpd.apache.org/docs/sections.html, ale tam se mluvi jen o
poradi vyhodnocovani, a neni uplne jasne, co se teda stane, kdyz
nadefinuju prava v <Directory> jinak nez v naslednem (treba) <FilesMatch>,
a jestli je rozdil, je-li to <FilesMatch> vnorene nebo ne.  Pouziji se ta
prava z <Directory> a <FilesMatch> zustane jen pro dosud nerozhodnute
pripady, nebo <FilesMatch> prerazi co jiz bylo drive rozhodnuto? A jak
je to v pripade, ze treba to <Directory> ma jinou hodnotu Order
nez uvnitr <Files>?

	Tu konfiguraci asi nejak upravim, ale zajimaly by me dve veci:
- proc se to mezi 1.3.29 a 1.3.31 zmenilo (je to zdokumentovane)?
- je nekde nejaky celkovy popis vyhodnocovani techto direktiv, kdyz
	se jejich pusobnost "prekryva" a jeste treba maji ruzny Order?

	Diky,

-Y.
btw, David, I'm wondering about this loop: [...]  Is this
a busy-wait-until-someone-plugs-in-more-ram-chips thing? ;)  --Andrew Morton