Apache a pristupova prava

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Srpen 24 15:29:38 CEST 2004

Jan Kasprzak napsal(a):
> 	Mam takovy fakt blby dotaz - summary je: Jak vlastne funguje
> rizeni pristupu v Apache?
>
> 	Detailnejsi popis: Po upgradu 1.3.29 -> 1.3.31 se stejnou konfiguraci
> mi server vsude hlasi 403 Forbidden. Kdyz jsem to zkoumal bliz, zjistil jsem,
> ze vlastne vubec nevim, jak se ta prava vyhodnocuji a nejsem schopen
> to z dokumentace vycist. Moje konfigurace (nepsal jsem ja, jen jsem to
> zdedil a ted zjistuju co to vlastne dela) obsahuje rizeni pristupu uvnitr
> nekolika <Directory>, <Files> a <FilesMatch> (mozna i <Location>),
> nekdy omezene na HTTP metody pomoci <Limit>.

> [...]

Já bych si typnul že při výměně jsi změnil uživatele pod kterým apache běží.

Předtím běhal pod nějakým a teď zase jiný a nemůže přečíst ty soubory html
protože tam budeš mít nějaké práva takové že je uživatel apache, nebo nobody či
pod jakým uživatelem apache běží nepřečte.

|    ICQ    179223500                    |