df,du rozdil ve vyuzitem prostoru

Vasek Stodulka vaclav.stodulka na nwt.cz
Středa Srpen 25 15:18:49 CEST 2004

On Wed, 25 Aug 2004 07:56:22 +0000 (UTC), jyxo-usenet na ond.cz <jyxo-usenet na ond.cz> wrote:

>  Dobry den,
>  situace se opakuje. Budu muset najit reseni.
>  Co muze byt pricinou meho problemu?
>   - Soubory ktere nejsou smazany a nejaky program je udrzuje?
>   - - Nic takoveho jsem neprokazal. :(

	Jakym zpusobem jste to ne/prokazal? Treba me kdyz se jednou zaseknul
Oracle, tak mi az po jeho zabiti pribylo na disku 600MB. Je potreba si
uvedomit, ze soubor uvolni sve misto na disku ne pri smazani (unlink())
posledniho hardlinku z fs, ale az pote, co vsechny procesy na nem udelaji
close().

>   - Spatne vypocty \'du\' nebo \'df\'.
>   - - \'du\' ukazuje stale stejne hodnoty, necekam v nem problem
>   - - \'df\' zobrazene hodnoty zmeni po oprave (Je problem v nem?)
>
>  V pripade ze \'mount -o remount,rw <dir>\' pomuze, co se tim prokazuje?

	IMHO otevrene soubory prezivaji remount. (Zustanou otevrene)

PS: Puvodni tema pouze tusim. :)
--
Vašek Stodůlka
NWT Zlín