df,du rozdil ve vyuzitem prostoru

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Srpen 25 16:19:01 CEST 2004

On Wed, Aug 25, 2004 at 01:18:49PM +0000, Vasek Stodulka wrote:
> 	Jakym zpusobem jste to ne/prokazal? Treba me kdyz se jednou zaseknul
> Oracle, tak mi az po jeho zabiti pribylo na disku 600MB. Je potreba si
> uvedomit, ze soubor uvolni sve misto na disku ne pri smazani (unlink())
> posledniho hardlinku z fs, ale az pote, co vsechny procesy na nem udelaji
> close().
Hej, uz som to raz vysvetloval, ale asi nie dost pochopitelne. Povodny tazatel
nech skusi nieco ako
find /proc/[1-9]* -name fd |xargs ls -la|grep \(deleted\)

> 	IMHO otevrene soubory prezivaji remount. (Zustanou otevrene)
hmm, na toto odpovedat neviem.

> Vašek Stodůlka
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
       My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.