Přešel jsem na kmail: jak probudit usnutý monitor programově?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Srpen 25 20:42:29 CEST 2004

Dobrý den,

konečně (!!!) jsem přešel na kmail. Mozilla byla šíleně pomalá, proto jsem
před cca 2 týdny přešel na thunderbird, což bylo sice cca 2x rychlejší než
mozilla a nestalo se mi že by potichu přestal přebírat zprávy z pop3, ale
sežralo mi to v paměti o polovinu víc (ano, 360MB!!!) než mozilla. Ta
rychlost (pomalost) nebyla pořád tak dobrá, stále se zhoršovala (nebo se mi
to jen zdálo?) a navíc docházelo k občasnému zaseknutí na složce když jsem na
složku klixnul a ona se zrovna vyzvedávala (což pomohlo klixnout na jinou
složku a za 20s-minutu bylo OK).

Tož jsem se dokopal k převodu do kmailu. Udělal jsem to jednoduše - pomocí
symlinků jednotlivých souborů mailboxů 8-) z adresáře ~/.mozilla/... do
adresáře ~/Mail (podobně jsem to udělal s tím Thunderbirdem, tam jsem
podadresář v mozille dal jako podadresář do ~./thunderbird). Pro srovnání,
kmail mi sežral nejvíc cca 60MB a to ještě když prohání meily spamassassinem
(mimochodem pěkná alternativa s*assinu
http://pauillac.inria.fr/~xleroy/software.html ).

Když jsem vytvářel filtry (mimochidem jsou skvělé!!!), všiml jsem si možnosti
přehrát zvuk a pustit program na filtru. A o to mi jde. Když mám usnutý
monitor s vestavěnými repráčky, prostě nehraje. Takže bych ho chtěl v tom
filtru probudit a přehrát zvuk, když mi dojde mail z helpdesku, ikdyž zrovna
třeba nedělám.

Akorát jsem nepřišel na to jak zobrazit pouze thready s nepřečtenými zprávami.
Sice se u těch threadů chová inteligentně (má ale trošku nezvyklé ovládání
klávesami), ale přece jen bych ocenil okamžitý přehled "vo co de" na složku.

Omlouvám se za delší mail, musel jsem si ulevit a děkuji za nakopnutí správným
směrem. Google jsem použil, leč nenašel nic relevantního (notebookaři,
mrkněte na apmcd).

Děkuji,

J. Lukeš