Přešel jsem na kmail: jak probudit usnutý monitor programově?

Lubos Lunak l.lunak na suse.cz
Středa Srpen 25 21:02:37 CEST 2004

On Wed 25. of August 2004 20:42, Jaroslav Lukesh wrote:
> Dobrý den,

[spousta chvaly na KMail :) ]

> Když jsem vytvářel filtry (mimochidem jsou skvělé!!!), všiml jsem si
> možnosti přehrát zvuk a pustit program na filtru. A o to mi jde. Když mám
> usnutý monitor s vestavěnými repráčky, prostě nehraje.

 To musel delat nejaky sikula.

> Takže bych ho chtěl
> v tom filtru probudit a přehrát zvuk, když mi dojde mail z helpdesku, ikdyž
> zrovna třeba nedělám.

 Mozna by mohlo fungovat pouzit xset, bud neco z xset dpms nebo xset s (viz
manpage).

> Akorát jsem nepřišel na to jak zobrazit pouze thready s nepřečtenými
> zprávami. Sice se u těch threadů chová inteligentně (má ale trošku nezvyklé
> ovládání klávesami), ale přece jen bych ocenil okamžitý přehled "vo co de"
> na složku.

 KMail v kdepim-3.3 ma vyhledavaci listu, kde jde i filtrovat zpravy podle
stavu.

--
 Lubos Lunak
 KDE Developer