Přešel jsem na kmail: jak probudit usnutý monitor programově?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Srpen 25 21:28:03 CEST 2004

Dne středa, 25. srpna 2004 21:02 jste napsal(a):

> [spousta chvaly na KMail :) ]

>  To musel delat nejaky sikula.

>  Mozna by mohlo fungovat pouzit xset, bud neco z xset dpms nebo xset s (viz
> manpage).

Trefa! je to přesně

	xset force dpms suspend

sice zůstane tmavá obrazovka do hýbnutí myší, ale hraje - teda že jsem měl při
zkoušení strach  že se mi to už neprobudí :o)

>  KMail v kdepim-3.3 ma vyhledavaci listu, kde jde i filtrovat zpravy podle
> stavu.

Když já mám stařičký 1.5.3 z KDE 3.1.3. Holt se budu těšit až si někdy až bude
čas upgradnu tuxe. Zatím to nevypadá na příštího 1/4 roku pozitivně.

Děkuji moc,

JL.