DC klient

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Čtvrtek Srpen 26 13:29:22 CEST 2004

On Thursday 26 of August 2004 11:50, Jan Klugl wrote:

> Zkousel jsem dctc+dc_gui - super, az na to ze 80% hubu me
> vyhazovalo s tim ze neposilam nejake informace... nepamatuju se
> presne. Informace o tom kolik mam otevrenych slotu apod.

Tusim ze to boli dc tagy. Vyhadzovali ma s dcgui a ldcc, s dcgui_qt
som problem nemal, az teda na to ze po case som zacal mat problemy s
tym TTH. Co to vlastne je?

> dcgui_qt - celkem v pohode, az na to ze fakt neprimerene vytezuje
> procesor. Problem s TTH - mas starou verzi, v novejsi to je OK.

Novsia mi nesla nainstalovat, kompiloval som zo zdrojakov ako dclib
dak dcgui_qt.

> Taky mi to dost padalo kdyz jsem se pripojil na hub s velkym poctem
> uzivatelu, typicky czpro.
>

> Zatim jsem bohuzel skoncil u nazoru, ze DC je pouzitelne jen pod
> okny :(

Ja by som prihodil jednu otazku, na ktoru som sa marne uz niekolko
krat snazil najst odpoved. Pozna niekto nejakeho linux klienta, ktory
by sa dal uchodit tak, ze celu dc-client masinu by som mal niekde na
stroji A (bez X a podobnych zbytocnosti (rozumej server na rychlej
linke)) a na stroji B by som mal gui?

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky