DC klient

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 26 16:06:47 CEST 2004

V Čt, 26. 08. 2004 v 14:18, Jan Klugl píše:

> mozna by bylo vhodne uvest na jakem HW. Ja to zkousel na Cel266 :)
> OpenBSD 3.5 - mam to jako firewall bezici nonstop, bylo by to idealni...

Jasne napadlo me to samozrejme az po odeslání :-) Takze na 1,4 GH Athlon
XP, 512 MB pameti. R

Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.
                                -- La Rochfoucauld

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116