notebook AMILO Pro V2000

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Srpen 26 15:08:16 CEST 2004

On Wed, Aug 25, 2004 at 01:51:37PM +0200, Pavel Novák wrote:
> Takže chápu správně, že tv out _by měl_ na ati už dnes
> pravděpodobně fungovat?
Pokial to potrebujes v ixoch, tak by som to videl stale s rezervou. Mozes
skusit ten tvout branch, ale ako som hovoril, u mna to nefunguje. Okrem toho
ma aktualny kod obmedzenie, ze zobrazuje na LCD a TV to iste, co moze
znamenat, ze na LCD nezobrazi nic lebo sa mu nebude pacit frekvencia. V kazdom
pripade, dokumentacia bola niekolkym developerom poskytnuta a robi sa na tom,
takze to vyzera nadejne. Mimo ixov to je bez problemov (vesafb, vidix).

> Pro mě je to celkem podstatná věc, takže bych se nerad napálil, raději bych
> nt s nvidii, ale těch moc není v konfiguraci, jakou požaduji.
Ani s nvidiou to nie je trivialne, zavisi od toho, aky tv encoder chip ma a ci
chces pouzivat ich uzavrete drajvre. Pokial nema externy encoder (co pokial
viem ani ziadny aktualny model nema), tak s otvorenym drajvrom si tiez moc
srandy neuzijes.

> Pavel Novák
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.