notebook AMILO Pro V2000

Pavel Novák lists na innuendo.cz
Čtvrtek Srpen 26 23:54:45 CEST 2004

Peter Surda wrote:
> Pokial to potrebujes v ixoch, tak by som to videl stale s rezervou. Mozes
> skusit ten tvout branch, ale ako som hovoril, u mna to nefunguje.

Chci to na dívání na filmy, takže v ixech je to pro mě samozřejmě
pohodlnější. Čili to neumí ani uzavřený ovladač od ati?

> Ani s nvidiou to nie je trivialne, zavisi od toho, aky tv encoder chip ma a ci
> chces pouzivat ich uzavrete drajvre. Pokial nema externy encoder (co pokial
> viem ani ziadny aktualny model nema), tak s otvorenym drajvrom si tiez moc
> srandy neuzijes.

To mi nevadí, co jsem se dočetl, tak nvidiácký ovladače jsou stabilní,
sám mám ve třech stolních počítačích nvidie s tv out a nemám s nimi
problém, takže počítám, že by nebyl ani na tom notebooku.

--
Pavel Novák

pnovak na innuendo.cz :: www.prdel.cz
ICQ: 34 93 79 11