Fedora 2 - ako instalovat programy?

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Srpen 26 16:09:53 CEST 2004

On Thu, Aug 26, 2004 at 03:28:53PM +0200, NOVOGEAR administrator na novogear.cz wrote:
> Podle mne se pta na instalaci rpm baliku, nebo ne?
>
> Jestli je to rpm, tak ho nainstalujete
>
> rpm -i jmenobaliku.rpm

NIKDY, *NIKDY* nepouzivejte a nedoporucujte 'rpm -i' (krome instalace
jadra a tu si radeji nechte udelat pomoci up2date, rpmi, yum ci apt).

Zasadne: rpm -Uvh balicek.rpm  (vh lze vynechat)

Pomoci '-i' totiz snadno do systemu dostanete vice stejnych baliku
zaroven bez odinstalovani stareho (pri aktualiazaci).

Kdokoliv, kdo neni zbehly, pak bude mit potize. S konflikty souboru, s
odinstalovani i s tim, aby v systemu bylo skutecne jen to, co opravdu
chcete.

Za '-i' by se mely urazet pazoury i kdejakym pisalkum, kteri to hrde
inzeruji ve svych publikacich.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz