Fedora 2 - ako instalovat programy?

NOVOGEAR administrator@novogear.cz administrator na novogear.cz
Čtvrtek Srpen 26 16:21:40 CEST 2004

> NIKDY, *NIKDY* nepouzivejte a nedoporucujte 'rpm -i' (krome instalace
> jadra a tu si radeji nechte udelat pomoci up2date, rpmi, yum ci apt).

Omlouvam se, rpm moc nepouzivam, z rpm distribuci pouzivam SuSE, na
serverech mam Slack. Takze pouzivam YaST, Swaret a checkinstall.
Napsal jsem to proto, ze vsude v priruckach to tak je - teda aspon
pokud si dobre vzpominam.

> Pomoci '-i' totiz snadno do systemu dostanete vice stejnych baliku
> zaroven bez odinstalovani stareho (pri aktualiazaci).

To je opravdu rpm tak omezene? - to jsem opravdu nevedel.

S pozdravem

Ondrej Prokop