Fedora 2 - ako instalovat programy?

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 26 16:27:04 CEST 2004

V Čt, 26. 08. 2004 v 16:21, NOVOGEAR administrator na novogear.cz píše:

> Omlouvam se, rpm moc nepouzivam, z rpm distribuci pouzivam SuSE, na
> serverech mam Slack. Takze pouzivam YaST, Swaret a checkinstall.
> Napsal jsem to proto, ze vsude v priruckach to tak je - teda aspon
> pokud si dobre vzpominam.

> To je opravdu rpm tak omezene? - to jsem opravdu nevedel.

Proc omezené? V nekterých sitaucích muze být zapotrebí mít v systému
nekolik ruzných verzí. RT

> S pozdravem
>
> Ondrej Prokop

Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.
                                -- La Rochfoucauld

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116