TAR a inkrementalni zalohy

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Srpen 26 23:57:43 CEST 2004

On 25. Aug, 08:48 PM CEST, Milos Prudek <prudek na bvx.cz> wrote 22 lines:

> Ano to stanovi napriklad manual pro dump.
>
> Hlavne me ale zajima reakce na moje uvahy o tar, a CD-RW / DVD jako
> mediu pro inkrementalni, multivolume, multisession zalohovani.

Ohledně taru neumím poradit, nemám to vyzkoušeno, ale ohledně záloh...hmmm
už to tu psalo více lidí, dejte si bacha na media. Když se vám podělá pár
sektorů, disk už nepřečtete a budete trávit hodiny šachováním s CD... Dneska
jsme si koupil 200GB disk, abych na něj dělal zálohy. Je to sice 3x dražší
médium, ale je to rychlejší a spolehlivější médium.

MK