TAR a inkrementalni zalohy

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pátek Srpen 27 09:24:50 CEST 2004

On Thu, Aug 26, 2004 at 11:57:43PM +0200, Martin Kamín ZULU wrote:

> Ohledně taru neumím poradit, nemám to vyzkoušeno, ale ohledně záloh...hmmm
> už to tu psalo více lidí, dejte si bacha na media. Když se vám podělá pár
> sektorů, disk už nepřečtete a budete trávit hodiny šachováním s CD... Dneska
> jsme si koupil 200GB disk, abych na něj dělal zálohy. Je to sice 3x dražší
> médium, ale je to rychlejší a spolehlivější médium.

Ale nespolehlive ulozeni. Tedy pokud nezalohujete alespon do sousedni
budovy. Nicmene je pravda, ze by se melo vychazet z toho, jak "moc"
chcete zalohovat (me osobne nektere zalohy na sousedni disk bohate
staci).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz