Rozliseni Xek

Jakub Kocourek jakub.kocourek na volny.cz
Sobota Srpen 28 19:27:34 CEST 2004

Dobrý den,
mám malý problém:
Pokouším se nastavit rozlišení Xorg (XFree). Editoval jsem soubor
xorg.conf a nastavil tam pro všechny barevné hloubky rozlišení 1600x1200
- 1024x768. Bohužel Xka vždy naběhnou 1024x768. Když v KDE otevřu dialog
  "obrazovka", nabízí mi rozlišení 1024x768 - 320x...
Opravdu nevím jak ho donutit nabídnout vyšší rozlišení. Slyšel jsem, že
systém pracuje ještě s "virtuálním rozlišením", které je vždy menší
(nebo rovno) než to skutečné - nevím ale kde se nastavuje.
Jedná se o Slackware10. Tenhle systém je super, ale práce je na něm dost
- třeba dnešek jsem věnoval zprovoznění bočních tlačítek na InteliMouse
Explorer :) Povedlo se před několika minutami.

Díky moc.

Jakub Kocourek