Metaproblem ke konferenci samotne

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pondělí Srpen 30 01:12:04 CEST 2004

> To neznanena, ze neznalost PGP/MIME pro MUA tu zpravu znepristupni.
> Aspon o takovem pripadu nevim. Pouze to pry napr. Vykuk nezobrazi
> spravne a musi se vic klikat. PGP inline neznamena jeden radek navic,
Uvedomuji si, ze s Outlookem jsem tu v mensine, ale dve fakticke pripominky:
1) Outlook se nepreklada jako Vykuk, ale jako Rozhlizec. Vykuk by se reklo
Lookout :-)
2) Ted vazne. V OE se musi sakra vic klikat. Mam zapnuty nahled zprav, takze
mi staci klikat na zahlavi a vidim bud celou nebo alespon podstatnou cast
zpravy/ Kdyz je v ni PGP/MIME, vidim prd, zprava je uplne prazdna. Musim dat
a) vlastnosti
b) podrobnosti
c) zdroj zpravy
d) zvetsit okno
Takze misto jednoho kliknuti si zpravu prectu az po kliknutich peti. Kdyz
chci na zpravu odpovedet, musim si navic jejii text nejdriv zkopirovat do
schranky, pak vlozit do odpovedi a rucne dodelat ">", aby to vypadalo, ze je
to opravdu odpoved.
Chapu, ze mi doporucite prejit na Mozillu nebo TheBat nebo neco jineho, ale
ja to zkousel a nic mi tak nevyhovuje, jako uplne pitomy, ale velmi rychly
Outlook Express 5.50. Dokonce i ten OE6.0 uz je z meho pohledu horsi,
protoze je na mem HW pomalejsi.
Takze pokud se muzu primluvit, pouzivejte PGP inline, kdyz uz za kazdou cenu
musite podepisovat i zpravy do konference ;-)
--
Petr