Metaproblem ke konferenci samotne

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Srpen 30 11:16:22 CEST 2004

Petr Vileta napsal(a):

> [...]
> mi staci klikat na zahlavi a vidim bud celou nebo alespon podstatnou cast
> zpravy/ Kdyz je v ni PGP/MIME, vidim prd, zprava je uplne prazdna. Musim dat
> a) vlastnosti
> b) podrobnosti
> c) zdroj zpravy
> d) zvetsit okno
> Takze misto jednoho kliknuti si zpravu prectu az po kliknutich peti. Kdyz
> chci na zpravu odpovedet, musim si navic jejii text nejdriv zkopirovat do
> schranky, pak vlozit do odpovedi a rucne dodelat ">", aby to vypadalo, ze je

No a proč si nestěžujete u M$ ? Proč držíte všeci s prominutím hubu když to
nefunguje?

a) Stěžuji si u výrobce ať to spraví

b) Pokud s tím nic nedělá tak použiji jiného poštáka.

Protože pokud něco u M$ nefunguje a vy za to dáte peníze tak nevím to je jako
když u auta píchnete kolo a chcete ho vyměnit tak s kufru vytáhnete disk, plášť
duši skompletujete nafouknete a potom budete měnit kolo. - kdo si pořídí takové
auto bez rezervy s tím že vám řekne však tam kolo máte akorát si ho musíte
složit před použitím. :-)

> Chapu, ze mi doporucite prejit na Mozillu nebo TheBat nebo neco jineho, ale
> ja to zkousel a nic mi tak nevyhovuje, jako uplne pitomy, ale velmi rychly
> Outlook Express 5.50. Dokonce i ten OE6.0 uz je z meho pohledu horsi,
> protoze je na mem HW pomalejsi.

> Takze pokud se muzu primluvit, pouzivejte PGP inline, kdyz uz za kazdou cenu
> musite podepisovat i zpravy do konference ;-)

Nemám potřebu to do konference podepisovat (aspoň do té doby pokud se nezačne
někdo za mě vydávat).
Prostě vše vzniklo z toho že si tu někdo stěžoval že inline je na houby atd....
Přitom se zjistilo že vlastně je problém u něj (znakové sady) a že konference
akorát zmrší PGP/MIME a mu se to nechce přepínat on chce podepisovat i správy v
konferenci.

Prostě jak jsem řekl podepisovat to v konferenci je zbytečné podle mě, soukromě
je to zase o něčem jiném.

|    ICQ    179223500                    |