Metaproblem ke konferenci samotne

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pondělí Srpen 30 11:27:43 CEST 2004

Vlada Macek wrote:

> Hezkou denni dobu,
>
> omlouvam se predem za delsi zpravu, je urcena zejmena spravci

<CUT/>

> Sam se chovam mozna az preslusne a pisu maily bez diakritiky. MUA mam
> nastaveneho tak, ze kdyz uz se diakritika vyskytne, ma ji poslat v
> ISO-8859-2, a to i kdyz jsem na OS s UTF-8. Zasazoval bych se o to,
> aby se i v e-mailu vice rozsirilo pouzivani univerzalniho kodovani
> UTF-8 a pokud je toto v teto konferenci dosud zakazano, tak aby byl
> jeho pruchod povoleny.
>
> Take by bylo potreba v tomto smyslu upravit Meta-FAQ. Neni tam napr.
> zminka o typu multipart/signed (PGP/MIME).
>
> Co si o tom myslite?

<CUT/>

	Dobry Den Vsem

	Pravdepodobne budu v mensine, ale presto TO zkusim.

	Konferenci ctu pres news (na woknech, NescapeComunicator 4.8 :-). K PGP
se vyjadrovan nemuzu, neb jej nepouzivam.

	K problemum cestiny : Ja osobne preferuji jedinou opravdu normovanou,
t.j. ISO-8859-2. Vsechno ostatni povazuji za _OS_specific_ implementace
(at uz CP852, CP895, Win1250, UTF-8, UTF-16, UTF-66 /tu napisu ja/ :-)
=> neni _zakonna_ povinnost rozumet jim. Uz i ten TheBill uznal, ze ISO
je ISO.
	Uznavam, ze tohle je konference o LINUXu, takze ma _pravo_ pouzit
LINUXspecific kodovani. Ale prece jen je _verejna_ => venku pouzivam
pouze veci, ktere jsou normovane.
	Ja osobne sice odesilam v kodovani ISO-8859-2, ale zpravy pisu radsi
bez diakritiky.
	Dost mne _irituje_, kdyz na kazde druhe zprave musim menit kodovani.

	Takze pokud se hlasuje, ja volim ISO-8859-2.

	Ales