UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Jan Klugl jkluglNOSPAM na pikebo.cz
Pondělí Srpen 30 16:01:45 CEST 2004

Jsem proti UTF-8. Zadny duvod pro:

Zmizi problemy s kodovanimi? Ehm. Kdo donuti vsechny, kteri pisi v ISO,
psat v UTF? Problemy s kodovanimi nezmizi, prohloubi se.

Ne vsichni pouzivaji UTF-friendly mailery nebo dokonce OS, jsou i jine
unix-like OSs kde se da cist posta. Treba OpenBSD, jsem rad ze mi chodi
v ISO, jeste tak se drbat s unicode...

Vsechny nase potrebne znaky se do ISO vejdou, neni duvod zvetsovat objem
zpravy. Vim, jde o par bajtu, ale zbytecnych.

Jsem opravdu rad ze v meta-faq je vyzadovano ISO kodovani, kdyz uz
nepisu v 7bit, a doufam ze to tak zustane :)

J.K.

P.S. tohle asi bude hutny thread ;)