UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Srpen 30 17:13:26 CEST 2004

martin.kula na deltaes.cz napsal(a):
> S prominutim placate nesmysly!!!!! ;-((
> Kdyby bylo UTF-8 na linuxu doma tak s nim nebude mit problemy treba pine
> defaultne dodavany ve vetsine distribuci.

Zajímavé z mé distribuce pine nějak zmyzelo a měl jsem ho rád :-(

> Netvrdim, ze jej nejde presvedcit (jak uz bylo ostatne zmineno) nicmene v
> defaultnim stavu to neumi !!!!

A proč to neumí - protože to nikdo nevyžaduje a pro pár nadšenců co chcou
používat unicode  to nikdo nebude dělat.

> A jen proto, ze se nejaky tvurce distribuce, byt majoritni, utrh ze retezu
> a prohlasil ze UTF-8 je TA CESTA jeste neznamena ze opravdu JE, ale vzdy
> se najde nejake stado, ktere vykrikuje do sveta nekym vyhlasovane
> TZV. PRAVDY.

Není to žádný jeden tvůrce distribuce.

> IMHO tenhle thread je o tom, ze ti co jiz dlouho porusuji pravidla teto
> konference posilanim prispevku v kodovani jinem nez ktere je uvedeno v
> Meta FAQ, se snazi presvedcit zbytek sveta ze je to tak spravne a oni jsou
> ti chytri ;-)))

Zajímave takže od teď budu posílat vše v UTF-8 pokud jste si nevšiml tak správ v
UTF-8 tu moc není - ovšem poslední dobou už mě nebaví pořád přepínat kodování od
těch ignorantů co používají iso8859-1 tak to asi když to budu přepínat tak to
hodím asi hned do utf-8.

> Pokud chcete zmenit Meta FAQ (proc ne) tak diskutujte, ale dodrzujte u
> toho pravidla, ktere prozatim plati. Tj. chci UTF-8, tak to prosazuji, ale
> pomoci e-mailu v US-ASCII7 nebo ISO-8859-2,a az to prosadim tak si zamnu
> ruce jak jsem dobrej a honem si prepnu kodovani na UTF-8 abych ostatnim
> dokazal jakej jsem to nadclovek ;-)))

Však 90% je v iso-8859-2 takže nevím na co si stěžujete.

Co takhle provést nátlakovou akci a všichni co prosazujeme utf-8 psát pouze v
tomto kodování co by jste tomu říkaly potom?

> Martin

|    ICQ    179223500                    |