UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Srpen 30 17:05:00 CEST 2004

Jan Klugl napsal(a):
> Jsem proti UTF-8. Zadny duvod pro:
>
> Zmizi problemy s kodovanimi? Ehm. Kdo donuti vsechny, kteri pisi v ISO,
> psat v UTF? Problemy s kodovanimi nezmizi, prohloubi se.

A jak se prohloubí ? V utf jsou všechny znaky takže i z naky s iso a další takže
když to někdo napíše v jiném není problém to překodovat.

> Ne vsichni pouzivaji UTF-friendly mailery nebo dokonce OS, jsou i jine
> unix-like OSs kde se da cist posta. Treba OpenBSD, jsem rad ze mi chodi
> v ISO, jeste tak se drbat s unicode...
>
> Vsechny nase potrebne znaky se do ISO vejdou, neni duvod zvetsovat objem
> zpravy. Vim, jde o par bajtu, ale zbytecnych.

A proč nejezdíte v trabantu ? Proč si kupujete lepší auta ?
Vždiť trabant taky stačí na ježdění a v obci se jezdí 50km/h to trabant taky
zvládne.

> Jsem opravdu rad ze v meta-faq je vyzadovano ISO kodovani, kdyz uz
> nepisu v 7bit, a doufam ze to tak zustane :)

JAK UZ JSEM PSAL PROC POUZIVATE MALA A VELKA PISMENA PROC TO NEPISETE TAKHLE
TEDKA MI PROMINTE NERVU ALE PREDVADIM JAK BY TO VYPADALO BEZ POKROKU.
TOTO SE NORMALNE VLEZE DO 7BITU A ZOBRAZI TO KAZDY TERMINAL.

PROC SE POTOM POCESTUJI PROGRAMY - A LIBI SE VAM TAKTO PSAT ? ME SE TO NELIBI.

A KDYZ UZ I TEN BILL ZJISTIL ZE SE BEZ UNICODE NEPOHNE TAK JE TO CO RICI V CEM
MYSLITE ZE WINDOWS SPRACOVAVAJI ZNAKY.

JA JSEM ZA UNICODE A TAKY HO PODPORUJI UZ ME NEBAVI PORAD PREVADET TEXTY Z
JEDNOHO KODOVANI DO DRUHEHO A SPET.

> J.K.
>
> P.S. tohle asi bude hutny thread ;)

|    ICQ    179223500                    |