UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Jan Klugl jkluglNOSPAM na pikebo.cz
Úterý Srpen 31 09:16:14 CEST 2004

Krištof Petr wrote:

> [..]
>
> Mam dojem, ze tzv. "uvozovky dole" v ISO-8859-2 nenajdete.

Stejne jako tri ruzne velikosti pomlcek, ze. Ale to uz jsme nekde jinde,
kdyz vidim ty typograficke prisernosti a pravopisne chyby, uplne mi na
prispivani do konference staci jedna pomlcka a jedna uvozovka.
J.K.