UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Pondělí Srpen 30 17:14:55 CEST 2004

No a o takovych tady mluvime.
Proc se na nektere diskutujici, kteri se ptaji treba na nejakou, pro
zkusene ctenare tohoto listu, trivialitu, je hned okriknut, at si precte
MetaFAQ, FAQ, man, doc, google a pod. a neobtezuje ostatni. Pritom je
mnohdy otazne, zda tazatel opravdu pravidla porusil, protoze opravdu mohl
prozkoumat vsechny jemu zname zdroje informaci.
Pritom lide jako vy tyto pravidla uz dlouhe mesice beztrestne porusuji a
obtezuji tim ostatni ctenare tohoto listu.
Tomu proste nerozumim. Mate nejake osobni poteseni z toho, ze verejne
porusujete pravidla, ktera jste pri prihlaseni akceptoval?

Martin