UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Srpen 30 17:39:06 CEST 2004

On Mon, Aug 30, 2004 at 05:14:55PM +0200, martin.kula na deltaes.cz wrote:
> No a o takovych tady mluvime.

To byl přímo ukázkový příklad nesmyslného použití UTF-8. Můj příspěvek
byl v ISO 8859-2 (kontroloval jsem si to) a odpověď do něj přidala pouze
znaky us-ascii, takže nebyl žádný důvod k použití UTF-8.

							  Michal Kubeček