UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Srpen 30 17:21:00 CEST 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):
> [...]

Však to utf chodí a není třeba do toho šahat viz můj předchozí příspěvek na
začátku který byl v UTF8.

Jediný problém může být s newsy.

Pouze to třeba povolit, samozřejmě časem se můžou oběvit nějaké potíže tak jak s
PGP/MIME.

|    ICQ    179223500                    |