UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pondělí Srpen 30 16:52:08 CEST 2004

:-)

> na nějž jsem odpovídal), zejména budou-li podpořeny nějakou
> argumentací.

	Já bych měl jeden argument proti - všichni víme, jak je občas
zdejší konference, resp. software na kterém běží, choulostivý na
ofukování. Nemyslím teď zrovna News bránu, ale konferu jako takovou.
Víme rovněž, že jsou zde všelijaké kontroly proti spamu, je zde
automatické konvertítko apod. (ostatně, juk do envelope zprávy a občas
tam najdete zajímavé věci).

	A vzhledem k tomu, že to sice nějak, ale přesto funguje, mi
nepřijde jako dobrý nápad to kvůli UTFcokoli rozdrbávat a zase lovit
mouchy a chyby... - přesně dle hesla, co funguje, na to nešahej. Dovedu
si představit, že zdejší správce má užitečnější věci na práci...