UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Pondělí Srpen 30 17:18:50 CEST 2004

On Mon, 30 Aug 2004, Michal Kubecek wrote:

> On Mon, Aug 30, 2004 at 04:53:20PM +0200, martin.kula na deltaes.cz wrote:
>
> A to je právě ten problém. Stačí, abyste z webu zkopíroval text
> s českými uvozovkami, kterých si ani nevšimnete, a výstupem je rázem
> utf-8, protože v iso-8859-2 nejsou. Nebo je můžete porušit už tím, že
> odpovíte na mail někoho, kdo něco takového udělal, a ocitujete část jeho
> mailu.

Obavam se, ze nemate pravdu. Jestlize jsem dostal jako text rozsypany caj
a odpovim s Content-Type= ... iso-8859-2 a ocituji ten rozsypany caj tak
pravidla neporusim.

Martin